Colibri90 Kft. | Szeged

Kérdése van? Hívjon minket!

Telefonszám: +36-30/496-4272

Álláslehetőség

Tekintse meg cégünk aktuális állás ajánlatait. Amennyiben úgy érzi megfelel a feltételeknek, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Főbb feladatok, munkák:

 

- Kapcsolattartás a beszállító partnerekkel, - Megrendelések indítása, - Megrendeléshez tartozó folyamatok kontrollja, - Gazdasági, pénzügyi egyeztetések lefolytatása, - Kommunikáció a partnerekkel (írásban, telefonon, személyesen), - Beszerzési stratégia követése, - Beszerzési tevékenység hazai és nemzetközi gyártó cégekkel, hazai importőrökön keresztül, - Új partnerek felkutatása, - Készletek figyelése, - Piacfigyelése, elemzése, - Beszerzési árak nyilvántartása - Együtt működés a társosztályokkal

Az álláshoz tartozó elvárások:

 

- Szakirányú végzettség esetén 2 év szakmai gyakorlat, preferáltan nagykereskedelem területén - Közgazdasági szakközépiskola, technikum - Logisztikai és szállítmányozási technikus/ügyintéző - Egyéb szakirányú kereskedelmi, gazdasági marketing végzettség - Nem szakirányú végzettség esetén 4 év szakmai gyakorlat - Felelősségteljes, munkájához lojális, motivált személyiség - Felhasználói szintű számítógép ismeretek (office programok) - Excel függvény szintű kezelése (pivot tábla....) - Pontosság, megbízhatóság, terhelhetőség

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

 

- Angol nyelv legalább alapfokú munkavégzésre használható ismeret (levél írás) - Nagykereskedelmi cégnél 5 év beszerzési tapasztalat - Felsőfokú szakirányú végzettség - Power BI ismeret - Makró kezelési, készítési ismeret

Amit kínálunk:

 

- Dinamikusan növekvő magyar vállalat - Kedvezményes áruvásárlás - Metlife személyre szóló baleset biztosítás, - Határozatlan idejű bejelentett munkaviszony - Cafetéria juttatás - Minden hétvége, ünnepnap szabad

Önéletrajzokat az info@colibri90.hu e-mail címre várjuk!

Főbb feladatok, munkák:

 

- Pénztárat kezel, - Banki adatokat utalásokat kezel, - Vevői szállítói adatokat kezel, - Napi, heti, havi, beszámolókat, jelentéseket készít, - Egyéb vállalkozási adminisztrációs tevékenységet végez

Az álláshoz tartozó elvárások:

 

- Szakirányú végzettség, - Gazdasági középiskola és/vagy technikum esetén 2 év szakmai gyakorlat, - Iskolarendszeren kívüli (OKJ) végzettség esetén 2 év szakmai gyakorlat, - Pénzügy számviteli ügyintéző, - Ügyviteli titkár, - Pénztáros, valuta pénztáros, - Egyéb pénzügyi, adminisztratív képesítés, - Nem szakirányú végzettség, vagy gimnáziumi érettségi esetén minimum 3 év szakmai gyakorlat, - Szakirányú felsőfokú végzettség esetén 1 év szakmai gyakorlat

Készségek és személyes tulajdonságok

 

- Pontos, precíz, lelkiismeretes munkavégzés, - Monotonitás tűrés, csapatmunka, - Felhasználói szintű Excel ismeret (tesztelni fogjuk), - Alkalmazkodásra való képesség, - Határidők betartása, - Önálló, felelősségteljes munkavégzés, - Jó kommunikációs képesség, - Felhasználó szintű számítógépes ismeretek

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

 

- Készpénz kezelésben való jártasság, - Minimum 5 év pénzügyi, és számviteli munkakörben való szakmai tapasztalat, - Írásos referencia, - Büntetlen előélet-Erkölcsi bizonyítvány (a pozíció betöltésének feltétele)

Amit kínálunk:

 

- Szép Kártya, - Bónusz: 13.havi juttatás, - Kedvezményes vásárlási lehetőség, - Baleset biztosítás, - Versenyképes jövedelem, - Stabil, 8 órás munkaidő Hosszútávú bejelentett munkalehetőség, - Minden hétvége, ünnepnap szabad

Önéletrajzokat az info@colibri90.hu e-mail címre várjuk!