Colibri90 Kft. | Szeged

Kérdése van? Hívjon minket!

Telefonszám: +36-30/547-1217

Álláslehetőség

Tekintse meg cégünk aktuális állás ajánlatait. Amennyiben úgy érzi megfelel a feltételeknek, vegye fel velünk a kapcsolatot!

Főbb feladatok, munkák:

 

- A rendelések pontos, precíz komissiózása - Szállításra történő összekészítése - A raktárba érkező áruk raktári helyekre történő betöltése - Szavatossági idők figyelése, kezelése - Ellenőrzi az áruk címkéjét, a lejárati időket és egyéb szükséges megjelöléseket - Biztosítja a raktár rendjét és tisztaságát - Részt vesz a leltározásban

Az álláshoz tartozó elvárások:

 

-Pontosság -Precizitás -Megbízhatóság -Logikus gondolkodás -Önálló és felelősségteljes munkavégzés -Targoncavezetői jogosítvány

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

 

-Élelmiszer nagykereskedelmi tapasztalat

Amit kínálunk:

 

- Szép kártya juttatás - Bónusz :13. havi juttatás - Hosszú távú munkalehetőség - Vásárlási lehetőség - Biztosítás - Tiszta, kulturált környezet - Minden ünnepnap, hétvége szabad

Önéletrajzokat az info@colibri90.hu e-mail címre várjuk!

Szekeres György

Szekeres György

Áruátvételi vezető

magyar

aruatvetel1@colibri90.hu

+36-30/677-5592

Főbb feladatok, munkák:

 

Kezeli a főpénztár készpénz készletét, elszámoltatja az alpénztárakat, valamint az árut szállítók, és üzletkötők által átvett készpénzt -Házipénztárban történő pénzmozgást napi szinten rögzíti -Naponta a főpénztár záró készpénz készletét elszállításra összekészíti -Banki átutalások rögzítése, és jóváírása Vevő - Szállító nyilvántartása napi szintű kezelése -Heti szinten a könyvelési anyag előkészítése a könyvelők részére -Egyéb adminisztrációs, iratkezelési feladatok ellátása

Az álláshoz tartozó elvárások:

 

-Középfokú végzettség érettségivel -OKJ -Főiskolai végzettség

Készségek és személyes tulajdonságok

 

-Pontos, precíz, lelkiismeretes munkavégzés -Monotonitás tűrés, csapatmunka -Számok szeretete -Alkalmazkodásra való képesség -Feladat elvégzésének határidőre történő átadása -Készpénz kezelésben való jártasság -Önálló, felelősségteljes munkavégzés -Jó kommunikációs képesség -Felhasználó szintű számítógépes ismeretek (Word ,Excel.)

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

 

-Minimum 2 év pénzügyi, és számviteli munkakörben való múlt -Középfokú iskolai végzettség -Referencia -Büntetlen előélet -Erkölcsi bizonyítvány

Amit kínálunk:

 

-versenyképes jövedelem -SZÉP kártya juttatás -hosszú távú munkalehetőség

Önéletrajzokat az info@colibri90.hu e-mail címre várjuk!

Bizzer Hajnalka

Bizzer Hajnalka

Pénzügyi vezető

magyarnémetolasz

penzugy3@colibri90.hu

+36-30/321-3602

+36-62/542-060

Főbb feladatok, munkák:

 

- Megrendelések határidőre történő kiszállítása -Kiszállított áruk hiánytalan és sérülésmentes átadása -Áruk szállítóeszközre történő be- és kipakolása -Kiszállított áruk megfelelő bizonylatokkal történő kiadása (átadása) -Árumozgatás -Kiszállító jármű közlekedésre való alkalmasságának ellenőrzése -Elszámol a kiszállított áru bizonylataival és ellenértékével -Részt vesz a leltározásban -Kiszállító jármű tisztaságáért és közlekedésre való alkalmasságáért -Közlekedési szabályok betartásáért -Bizonylatok megfelelőségéért és hiánytalanságáért -3,5t meg nem haladó kistehergépjárművel való kiszállítás

Az álláshoz tartozó elvárások:

 

-Jogosítvány (B. kategória) -Erkölcsi bizonyítvány

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

 

Kiszállítói gyakorlat

Amit kínálunk:

 

-Szép kártya -Bónusz: 13.havi jutattás -Vásárlási lehetőség -Biztosítás -Stabil, 8 órás munkaidő -Minden hétvége szabad

Önéletrajzokat az info@colibri90.hu e-mail címre várjuk!

Horváth Ádám

Kiss András

Logisztikai vezető

magyar

logisztika2@colibri90.hu

+36-30/498-2855

Főbb feladatok, munkák:

 

-Vevőkkel, külkereskedelmi partnerekkel való kapcsolattartás -Rendelések kezelése -Árajánlatok, szerződések előkészítése, készítése -Vevőtörzs adatainak karbantartása -Szállítások rangsorolása, feladási megbízások indítása -Szállítmányozó cégek megbízása és ellenőrzése -Számlák, szállítólevelek és vámokmányok elkészítése exporthoz -Informatikai ismeretek(Microsoft Office, szállítmányozási programok) -Napi kapcsolattartás meghatározott külföldi vevőkörrel, szóban és írásban -Bejövő megrendelések feldolgozása, kezelése, nyomon követése -Az export tevékenységhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása -Időszakos vevői előrejelzések bekérése, összesítése, továbbítása -Társosztályokkal való szoros együttműködés a vevői igények és megrendelések hatékony és sikeres menedzselése érdekében

Az álláshoz tartozó elvárások:

 

-Tárgyalóképes angol nyelvtudás, minimum középszint -MS Office programok felhasználói szintű ismerete -Jó kommunikációs készség -Kereskedelemhez való affinitás -Önálló, igényes munkavégzés -Kereskedelmi, gazdasági végzettség -Min.2 év szakmai tapasztalat kereskedelem területén -Nyelvtudás: Angol nyelv tárgyalóképes ismerete (egyéb nyelvismeret előnyt jelent) -MS Office szoftverek kezelése( Word, Excel, PPT, Outlook, ) -Jó kommunikációs/tárgyalási készség (szóban, írásban, magyar, és angol nyelven) -Kiváló kapcsolatteremtő, hatékony problémamegoldó képesség -Proaktív hozzáállás, "can do" attitűd, kitartás -Csapatban és önállóan egyaránt dolgozni tudó, lendületes személyiség -Export/import trade ügyletek bonyolítása -Napi szintű kapcsolattartás a partnerekkel e-mailben, telefonon angol nyelven -Külföldi partnerek készletének, árainak, akcióinak figyelése, import/export ajánlat készítése -Általános adminisztratív feladatok ellátása -Nagyfokú kreativitás, precizitás -Megbízható, önálló munkavégzés, döntéshozatali képesség -Jó kommunikációs készség -Számlázó programok, vállalat irányítási rendszer ismerete előny

Amit kínálunk:

 

-Kihívásokkal teli, sokoldalú és érdekes feladatkör -Önálló és felelősségteljes munkát igénylő munkakörnyezet -Stabil vállalati és üzleti háttér, szakmai fejlődési lehetőség -Stabil hátterű, aktív magyar cég -Hosszú távú munkalehetőség -Hatékony munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása -Jó megközelíthetőség tömegközlekedéssel, gépjárművel-ingyenes parkolás -Fiatal, családias, jó hangulatú csapat -Motivációs bérezés -Szép kártya -Engedményes vásárlási lehetőség -Minden hétvége, ünnepnap szabad

Önéletrajzokat az info@colibri90.hu e-mail címre várjuk!

Papdiné Németh Szilvia

Papdiné Németh Szilvia

Export értékesítési munkatárs (EU)

magyar

papdine.szilvia@colibri90.hu

+36-30/321-9236

Főbb feladatok, munkák:

 

-L1 szintű IT desktop support feladatok ellátása -A kollégák informatikai kérdéseivel, problémáival kapcsolatos feladatok megoldása, felhasználótámogatás távoli segítségnyújtás eszközeivel -IT desktop üzemeltetés: kliensekkel, hálózattal kapcsolatos feladatok ellátása, felügyelete -Munkaállomások előkészítése, telepítése, üzemeltetése, szoftver és hardver elemeinek karbantartása -Kliens alkalmazások zökkenőmentes működésének biztosítása, frissítések, verzióváltások végrehajtása -Vírusvédelmi rendszer kliens oldali támogatása, bejelentések kezelése -Elektronikus levelezéssel kapcsolatos felhasználói támogatás nyújtása -Biztonsági mentések, archiválások -Mobiltelefonok (Android/iOS) előkészítése, konfigurálása, felhasználói támogatás -A munkakörrel járó nyilvántartások, riportok elkészítése, -Informatikai beszállítókkal, szolgáltatókkal való kapcsolattartás -Dokumentációk készítése és karbantartása

Az álláshoz tartozó elvárások:

 

-Minimum középfokú szakirányú végzettség, vagy ennek megfelelő szakmai tapasztalat -Kiegyensúlyozott, türelmes személyiség -Ügyfélorientált, türelmes hozzáállás -Önállóan és csapatban történő munkavégzés -Megoldáscentrikusság -Jó konfliktuskezelő és stressztűrő képesség -Microsoft Windows 10 operációs rendszer üzemeltetői szintű ismerete -Microsoft Office alkalmazások ismerete és magabiztos használata -Mobilkészülékek, telekommunikációs rendszerek alapvető ismerete -Alapvető hálózati ismeretek -B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

 

-Határozatlan idejű munkaviszony -Változatos szakmai kihívások -Cafeteria juttatás -Céges laptop -Céges mobiltelefon -Bónusz: 13.havi fizetés -Metlife személyre szóló balesetbiztosítás -Fiatalos légkör -Dinamikusan fejlődő cég -Minden hétvége, ünnepnap szabad

Önéletrajzokat az info@colibri90.hu e-mail címre várjuk!

Tumbász Sarolta

Tumbász Sarolta

IT munkatárs

magyar

adatrogzito2@colibri90.hu

+36-30/166-4920

Főbb feladatok, munkák:

 

-Új belföldi partnerek felkutatása -Kapcsolattartás a partnerekkel (árajánlatok és promóciók elkészítése, rendelések felvétele, rögzítése, nyomon követése, újdonságok közvetítése, panaszkezelés) -Szoros együttműködés a társosztályokkal (beszerzés, raktár, pénzügy, logisztika) -Belső meetingeken való aktív részvétel

Az álláshoz tartozó elvárások:

 

-Értékesítési területen szerzett minimum 3-5 éves tapasztalat -Precizitás, önállóság -Szakmai elkötelezettség az értékesítés iránt -Jó kommunikációs és tárgyaló készség -Kreativitás, terhelhetőség, dinamizmus -Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Excel, Word,stb.)

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

 

-FMCG-ben szerzett több éves tapasztalat -Emelt szintű Excel ismeretek -Csongrád-Csanád, Bács-Kiskun, Jász-Nagykun Szolnok, Pest megye déli részén lakhellyel rendelkezik

Amit kínálunk:

 

-Dinamikusan növekvő magyar vállalat -Bónuszok és egyéb juttatások -8 órás biztos munkahely, Cafeteria -Igényes és rendezett munkakörülmények -Céges gépjármű -Vásárlási kedvezmény